Sunday 11 May 2008

Recommendations on Taiwan’s food 3





接下来,我要介绍是旗津物超所值的美食。应该是叫万二的餐馆。这是陶瓷老板老板娘介绍的地方。 我说呀,我喜欢台湾人的友善招待。老板娘的介绍真值得。每一盘料理只需花100台币。我们点了烤鱼,高丽菜和鲜虾。有免费的饭呢。Yes, is free and cold tea too. Our Ms. Sim loves to eat rice. Think she had 2 helpings in rice. Her eating habit is to finish the rice first then follow by delicious dishes. Unique isn't it? 旗津有万一,万二等等的餐馆。 一定要光顾万二,可以免费试吃鱿鱼丝喔,哈哈。。。
我在台湾吃了很多肉,下一个介绍我再详悉解释why....

No comments: